Monday, March 26, 2012

PANAS - BERISTERI 2 ADALAH DOSA BAGI PEMBANGKANG


"YANG MANA SATU ISTERI NOH OMAR BAKAL CALON MB SELANGOR JIKA UMNO MAMPU RAMPAS KEMBALI SELANGOR???....ATAU KEDUA-DUANYA SEKALI....TETAPI MENGAPA CARA HIDUP ISTERI TUA DAN NOMBOR DUA TAK SAMA???....MACAM INI NAK JADI PEMIMPIN KE????"


Ini lah kenyataan terdesak puak-puak pembangkang dalam menyerang Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Noh Omar yang juga Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani.
KESALAHAN NOH OMAR ADALAH BERGAMBAR BERSAMA ISTERI BELIAU.
Apakah pembangkang sudah begitu ketandusan isu hingga hilang punca untuk mencari keburukan pemimpin Selangor ini hinggakan isteri 2 pun dijadikan satu isu dan digambarkan seolah2 Noh Omar telah melakukan satu dosa besar dan kesalahan yang amat berat.
Kesalahan Noh Omar beristeri 2 amat berat dan lebih berat dari dosa bersama isteri orang dalam bilik hotel pada jam 3 pagi dengan alasan memberi nasihat agar taat pada suami?
Atau bagi puak pembangkang ini, adalah menjadi 1 dosa jika Noh Omar beristeri lebih dari 1 malah lebih besar dosa itu dari melanggan China Doll hingga tertinggal JAM OMEGA akibat terlalu syok dan NikMat.
Pada puak pembangkang ini, berselingkuh dengan isteri teman rapat adalah bukan dosa, bercumbuan dengan isteri kawan hingga bau p**i Mah masih melekat dimuka bukan kesalahan, malah bagi mereka, berkongsi isteri antara pemimpin adalah kebajikan.
Bagi mereka, jika pemimpin UMNO beristeri lebih dari satu adalah kesalahan, walaupun disisi agama ianya dibenarkan.
Gaya hidup yang berlainan antara isteri-isteri juga satu kesalahan yang berat walaupun keadilan rumahtangga itu terletak pada keperluan setiap isteri, bukan sama rata dan sama rasa. Ini adalah kerana keadilan itu meletakkan sesuatu itu pada tempatnya yang betul dan tepat.
Bagi Puak pembangkang ini, adalah satu kebajikan jika hidup seperti ADUN Bukit teLANJANg yang hidup bersekedudukan bersama pemuda Islam kerana puak pembangkang lebih MEMENTINGKAN HAK ASASI. Sebab itulah bagai nak rak muslimah PAS menangis menyokong gaya hidup bersekedudukan ADUN Bukit teLANJANg ini .
Jika inilah budaya yang Puak Pembangkang ini bawa, fahamlah kita kenapa rumah urut dan maksiat tumbuh bagai cendawan tumbuh selepas hujan di Negeri SELANGOR DARUL SAMPAH. Fahamlah kita kenapa gejala murtad bukan lagi satu masalah besar buat mereka, dan fahamlah kita kenapa PERJUANGAN NEGARA ISLAM DAN HUDUD DIBUANG DARI PERJUANGAN PAS DAN DIGANTI DENGAN NEGARA KEBAJIKAN YANG BERKITABKAN BUKU JINGGAY SEBAGAI KITAB AGUNG MEREKA.

Inilah PENYELEWENGAN YANG NYATA LAGI TERANG DARI PUAK PEMBANGKANG INI.....
Inilah PENYELEWENGAN YANG WAJIB KITA TENTANG.
Inilah PERJUANGAN KITA, MENEGAKKAN KEADILAN BAGI SEMUA.

No comments: